Tuotepalautus
Palautuskäsittely
Palautuksen tekeminen
Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa tuotteet. Tällöin sinun tulee kirjata palautus asiakastilillesi ja liimata palautusosoitteella varustettu tarra paketin päälle. Mikäli tilauksen mukana ei tullut palautusilmoitusta, voit tulostaa sen kätevästi asiakastililtäsi.
Kirjaa palautus asiakastilillesi
Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksillasi ja mene valikon kohtaan "Tuotteen palautus". Valitse tilaus, josta haluat palauttaa tuotteen, ja klikkaa "Palauta tuote tästä tilauksesta". Jos maksoit tilauksen laskulla tai verkkopankissa, syötä nimesi, tilinumerosi IBAN-muodossa sekä pankkisi BIC-koodi.
Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Yhtä tilausta kohden voit käyttää vain yhden ilmaiseen palautukseen oikeuttavan palautuskortin.
Jos haluat palauttaa usean eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, ota huomioon seuraavat seikat:
1. Palauta tuotteet aina omissa alkuperäispakkauksissaan ja laita pakettiin JOKAISEN tilauksen palautuslomakkeet.
2. Kiinnitä paketin päälle ainoastaan YHDEN tilauksen palautuskortti.
3. Kaikkien palautettavien tilausten tulee olla saman asiakkaan tekemiä.
Palautus
Palautus on sinulle ilmainen - olemme maksaneet kulut puolestasi!
Hyvitys
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti.
How toreturn your order
Our returns policy is 14 days from the date of delivery.
Log into your customer account
Go to 'Return Item', click on 'Returnyour products now' and select the items you wish to return. At this stage, you can schedule a home pick-up or choose your nearest Hermes ParcelShop or Doddle Store.
For a home pick up our courier will attempt collection on the scheduled day between 8am and 8pm. If your box is particularly big please contact our friendly Customer Care to arrange a separate home pick up. (This refers to boxes 32x24x16 inches or greater - usually for orders containing winter jackets and boots).
After choosing the items you want to send back you can generate an extra return label at the end of the online return process. If you don't have access to a printer you can request to have a return label sent to you by post. This can take up to seven days.
Pack the box
Simply stick the return label that you received with your order to the top of the parcel, making sure to cover the delivery label.
Return it
The return is free of charge - we have paid the cost for you!
Refund
We will refund the price of the products you return, when we have received and processed your return. You will receive confirmation by email when your return has been successfully registered.